Náklady na dodání a doba dodání
LONDON EXCLUSIVE zajišťuje pro své zákazníky bezplatnou dopravu na území České republiky u všech objednávek nad 2000 Kč.
Zásilky jsou doručovány:
- Českou poštou www.ceskaposta.cz službami Balík do ruky a Balík na poštu
Česká pošta Balík do ruky / Balík na poštu
Způsob doručení a platby |
do 1999 Kč |
nad 2000 Kč |
Česká pošta - na dobírku |
155 Kč |
ZDARMA |
Česká pošta - převodem / kartou |
155 Kč |
ZDARMA |
OSOBNÍ ODBĚR: VŽDY ZDARMA!
V jakých hodinách jsou zásilky doručovány?
Kurýři České pošty doručují zásilky v pracovních dnech, nejčastěji v době od 8:00 do 18:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.
INFORMUJE MĚ KURÝR PŘED DORUČENÍM ZÁSILKY?
Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit - kurýr není povinen takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o číslu zásilky a telefonním číslem na doručující depo.
V JAKÉM ČASOVÉM HORIZONTU VYŘIZUJETE OBJEDNÁVKY?
Obvykle do 24 hodin od doby podání objednávky pokud je zboží skladem. Momentálně probíhá naskladňování zboží v různých velikostech. Doba dodání se může prodloužit až na 7 dnů.
- Objednávky podané mimo pracovní dny (sobota, neděle, svátky) jsou odesílány následující pracovní dny po dni podání objednávky.
Deklarovaný čas dodání se může prodloužit z důvodu obtíží při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů na straně kurýrní služby.
CO KDYŽ SE ZÁSILKA OPOZDÍ?
Nejjednodušší je kontaktovat dopravce na kontaktech uvedených níže
- Česká pošta, s.p. na čísle 840 111 244 (v pracovních dnech 07:00 - 19:00, v soboty 08:00 - 12:00) a uvést číslo Vaší zásilky.
Můžete nás také kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktní formulář.
POZOR! Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození a kontaktujte naše Zákaznické centrum.