FAQ - nejčastěji kladené otázky

Jaká je cena poštovného?

  • Cena poštovného je standardně ve výši 155 Kč, pokud objednáte do částky 2000 Kč. Nad 2000 Kč je dopravné zcela zdarma.

Musím se registrovat, abych mohl objednat zboží?

  • NE, není to nutné. Objednávku je možné podat i bez registrace a založení účtu v systému. Bude vyřízena standardním způsobem, ale nebudete mít možnost využít takových výhod, jako je sledování statusu objednávky, sledování zásilky, prohlížení historie nákupů, účasti v soutěžích a akcích, využívání slevových kódů pro stálé zákazníky apod.

Jak rychle odesíláte zboží?

  • Obvykle do 24 hodin u zboží, které je skladem. Momentálně probíhá naskladňování zboží v různých velikostech. Pokud není zboží u nás skladem, dodání je do týdne. Rychlost dodání se pokusíme postupně urychlit u všech produktů a velikostí-

Po objednání objednávky bez registrace obdržím potvrzení emailem?

  • Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. Proto nezáleží na tom, zda si zákazník založil svůj účet nebo jen provedl „rychlý" nákup bez registrace - vždy dostane shrnutí s podrobnostmi na uvedený email.

Mám již v obchodě účet, ale nemohu se přihlásit. Co mám dělat?

  • Jedním z nejčastějších důvodů je chybně uvedené přihlašovací jméno (emailová adresa) nebo heslo pro přihlášení k účtu. Pokud jste heslo zapomněli - klikněte prosím na odkaz „Připomenout heslo", který se nachází na přihlašovací stránce. Nové, náhodně vygenerované heslo bude zasláno na emailovou adresu uvedenou během registrace. Jestliže se přihlášení nezdařilo ani po zadání správného hesla - kontaktujte nás, určitě Vám pomůžeme ;)

Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?

  • Ano, stačí při vytvořit objednávku, zvolit typ platby Bankovní převod. Pokyny pro převod Vám budou zaslány emailem.

Jak nejlépe zvolit správnou velikost?

  • U každého výrobku jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen kliknout na odkaz „Tabulka velikostí" na kartě výrobku a při výběru např. trička se řiďte v ní uvedenými parametry. Je důležité držet se údajů v tabulce připojené k výrobku, jelikož se mohou lišit v závislosti na značce nebo určení (velikosti dámské či pánské). Určení správné velikosti vyžaduje změření své velikosti a srovnání s velikostmi v tabulce. Pro usnadnění jsme připravili také popis modela a jaké velikosti má na sobě.

Byla moje zásilka již odeslána?

  • Informace o aktuálním stavu objednávky jsou dostupné na stránkách „Můj účet" (pouze pro registrované uživatele). Dále obdržíte na email uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky („přijata k vyřízení", „odeslána" apod.).

Mohu zásilku obdržet v sobotu?

  • V současné době umožňujeme dodávky objednávek pouze v pracovních dnech.

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

  • V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra neodebírat. Vzbuzuje-li zásilka pochybnosti a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku. 
    Důkladnější prohlídka balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete jej požádat, aby počkal než zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijet ještě jednou, aby sepsal protokol o škodě. 
    Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

Jaké doklady musí být přiloženy k zásilce?

  • K zásilce obvykle přikládáme daňový doklad nebo fakturu (pokud zákazník označil možnost dodání takového dokladu v objednávce) a také „Dokument ke vrácení zboží".

Jak mohu dostat fakturu?

  • Pro získání faktury je nutné označit tuto možnost během vyplňování údajů v objednávce a vyplnit jednotlivá pole formuláře. Věnujte, prosím, pozornost skutečnosti, že údaje na dokladu o koupi a doručovací údaje se mohou lišit.